۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

ایران- از زبان مادر آتنا دائمی: مسئول جان آتنای من سپاه پاسداران و داديار زندان (آقای خدابخشی) می‌باشند

از زبان مادر آتنا دائمی
یکشنبه ٢٥ خرداد ماه، به اسم روز دختر نامگذاری شده بود و این روز مصادف با ملاقات آتنا بود، به ديدن دختر گلم رفتيم، كلی حرف قشنگ آماده كرده بودم كه به عزيز دلم به مناسبت روز دختر، دختر بودنش، جگر گوشه بودنش عزيز بودنش بگویم.
اما به محض ديدن چهره آتنا غم را توی چشمهای قشنگش ديدم و هرچه اصرار كردم به من چيزی نگفت زمانی كه با خواهرش صحبت می‌کرد، ديدم كه دختر بزرگم بغض كرده و با ناراحتی به آتنا میگه نگران نباش هيچي نيست، وقتی جویای ماجرا شدم فهميدم كه مسئول بهداری به آتنا گفته كه علایم که داری (سردرد، فراموشی، ضعف استخوان، دوبینی و ...) مشکوک به ام اس است و نياز به معاينه‌های تخصصی دارد، متاسفانه در زندان امكانات كافی برای انجام آزمايشات نيست و درخواست اعزام اورژانسی را به داديار آقای خدابخشی داده‌اند و در کمال خونسردی کامل اظهار داشته كه اعزام‌های آتنا را لغو کرده است.
10 ماه پيش دختر سرزنده من توسط سپاه پاسداران بازداشت شد و در طول اين 10 ماه بارها خبر بيماری آتنا به گوش من رسيد كه با شنیدن هر خبری تا سرحد مرگ رفتم 
 اينجا اعلام می‌دارم مسئول جان آتنای من سپاه پاسداران و داديار زندان (آقای خدابخشی) می‌باشند.
عکس های آتنای قهرمان را ببنید که حتی دست بند به دست خنده برلب دارد درود بر تو 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر