۱۳۹۴ آذر ۲۰, جمعه

ایران - به آنهایی که با تن های بی جانشان و آرمانهای جاودانشان ایستاده اند.

سهیلا دشتی : این مطلب توسط سهیلا برای  24مجاهد لیبرتی که درموشک باران شهید شدند که هنوز دولت عراق ،دست نشانده رژیم آخوندی اجازه نداده است این مجاهدین را دفن کنند ،ازسهیلا دشتی بشنوییم :
بکنید هر چه که می خواهید
با پیکر ها 
با سنگ قبرها 
مى دانم خواب در چشمتان ره نمى برد.
 اگر رویاى من آزادى است گوئى از کابوس تو مى گویم 
 وحشت وجودت را گرفته است
من در زمانى زندگى مى کنم که سنگ قبر نشان مبارزه و جنازه سرباز خط اول است 
زمان من آرش ها خلع سلاح شدند ولى هنوز خفاشان مى ترسند
در زمان من رویاى کودکان صورتى بى زخم است 
روزگار نامردان 
و ناگهان فریادی خواب از چشم گزمه گان تاریخ
این فرزندان چنگیز و نسل ابو جهل بر می گیرد
صدائی که زیباترین واژه را پژواک می دهد 
آزادی را 
واین همان ناقوس مرگ تو است 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر